sâmbătă, 8 septembrie 2012

•» Ceva pentru cineva... « •


           Stiu ca tu te bucuri acum de iubirea lui,si am sentimentul ca te-ai bucurat de ea in timp ce ma bucuram si eu.Vroiam sa-ti spun ca eu nu te urasc ci,in sufletul meu,chiar nutresc ceva sentimente incipiente de prietenie fata de tine.Nu te pot uri doar pentru ca tu ai ales sa iubesti acelasi barbat ca si mine.Nu te pot uri pentru ca tu il strangi acum in brate si eu nu.
         La inceput am incercat sa dau vina pe tine dar mi-am dat seama ca de fapt cel pe care eu il iubeam pana la capatul lumii nu ma iubea nici pana la coltul strazii,pentru ca daca m-ar fi iubit cu adevarat nu ar fi ales sa te iubeasca si pe tine in acelasi timp,sau imediat dupa,oricum nu mai conteaza.
      Mi-am dat seama ca imi semeni atat de mult,ca esti la fel de femeie ca si mine,ca avem multe in comun...inclusiv iubirea pentru el...Am realizat ca si tu esti om,ca si tu ai sentimente,ca si tu ai nevoie de atentie,de afectiune,de protectie,ca si tu iti doresti iubire si respect ...la fel ca mine...Ma gandesc ca poate si tu ti-ai pierdut timpul asteptand sa te sune sau sa trimita macar un sms,macar un semn,macar un gand.
De aceea nu iti port pica,poate ca ti-am purtat in trecut dar nu o mai fac.Am reusit sa ma salvez din ghearele otravite ale invidiei,am reusit sa nu ma las oropsita de ura.
    Asa ca iti las tie tot,ti-l las pe el,iti las toate sentimentele,lucrurile nespuse,cuvintele pierdute,uitate,nerostite.Iti las si minciunile frumoase,si ascunzisurile,si tacerile.Nu le mai vreau,nu le mai cer ca altadata caci nu le mai doresc.Azi iti zambesc prieteneste si te rog sa ai grija de cel pe care si eu la randul meu l-am iubit fara sa ii pretind nimic...Te rog sa il ajuti sa adoarma fericit in fiecare seara si sa ii saruti visele din care eu nu mai fac parte in fiecare dimineata...sa-l iubesti ca si cum ar fi unicul barbat(caci intre noi fie vorba el chiar e unic)...sa il tii in brate atunci cand ii va fi mai greu...sa nu-i judeci greselile si nici trecutul ...sa nu incerci sa il schimbi si sa-l iubesti asa cum e...Sa il iubesti si sa ii oferi ceea ce nu a gasit la mine...caci de aceea tu esti cea care esti si eu cea care am fost.
                   ...de la mine cea care am fost pentru tine cea care esti...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu