duminică, 25 decembrie 2011

Candva...


Candva...
 -Am tipat si am sarit in sus de fericire...
-Am trait din dragoste...
 -Am iertat greseli de neiertat...!
 -Am facut multe lucruri din impuls...
 -Am fost deceptionata de persoane care credeam ca nu vor face asta niciodata!
 -Am luat in bratze pentru a proteja...
 -Am zambit atunci cand inima imi plangea...
 -Am facut juraminte eterne...
 -Am plans ascultand muzica si privind fotografii...
 -Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce...
-Am fost indragostita de un suras...
 -Am furat si...mi s-au furat saruturi... 
-Am confundat sentimente...
 -S-a intamplat sa gresesc drumul dar am mers mai departe...
 -Am incercat sa uit anumite persoane si am descoperit ca e foarte greu sa uiti... 
-M-am simtit singura intre o mie de persoane...Doar pentru ca imi lipsea doar una...
-Am fost uneori mai sensibila de cat trebuia..
-Am fost indragostita crezand ca va fi pentru totdeauna... 
Pentru noi toate...in special Feli ... :-) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu